Monday, August 1, 2011

Petandingan Sahibba

Hai kawan-kawan!(ikut gaya Upin dan Ipinlah pula)Hari ini hari pertama puasa.Ouh hausnya.............Hari Sabtu yang lalu,saya dan kawan-kawan ke Sekolah Rendah Fuchun untuk bertanding.Saya fikir cuma sekolah saya sahaja bertanding tetapi banyak lagi sekolah yang bertanding.Tetapi part yang patnering itu susah.Ada 5 budak darjah 4  (saya ada juga ya!) dan 3 budak darjah 5.Budak-budak darjah 5 boleh duduk bertiga.Budak-budak darjah 4 harus berdua.Nama-nama budak darjah 4 adalah Md Mirza Haiqal,Lynn Allyana,Durratun Nafisah,Dian Nur 'Atiqah dan reserve kami,Jannah.Saya terpaksa duduk dengan Mirza.(Ah,bestnya)Tetapi,akhirnya,dapat countsellation prize sahaja atau sagu hati.Balik dan pergi duduk dengannya.Wah hebatnya hidup saya.!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment