Monday, July 25, 2011

Samrah mentari

Assalamualaikum semua!Saya Lynn.Saya berasal dari Singapura.CCA saya tarian melayu.Tahun lalu saya masuk pertandingan SYF.Saya dapat ''sliver'' untuk pertanding itu.Sebenarnya boleh dapat ''gold'' atau emas.Tetapi,seluardalam saya longgar lepas itu terjatuh(aduh malunya!!!!!!!!!!!!!!!).Hah!Terlupa pula nak cakap,nak tahu apa itu SYF?SYF itu maksudnya SingaporeYouth Festival.Tetapi apa yang sudah lepas,sudah lepas.Kita tidak boleh membawanya kembali.Tahun depan,saya masuk pertandingan SYF lagi.Tahun lepas,tarian saya titlenya ''Inang Manis Manja''.Sweet tau tariannya.Carilah di blog saya ini.Namanya Malay Dance 11.SYF saya tahun depan.............Doakan sekolah saya menang ya?Kalau kamu semua doakan saya, beribuan terima kasih,ya............Alamak!Perut buat suaralah pulak.Oklah,Lets stop here.Besok saya tulis lagi ya?

Wassalam,Lynn Allyana

No comments:

Post a Comment